2013. október 27., vasárnap

Egy rövid szösszenet

Erre a hétre nem terveztem bejegyzést írni, de már a vasárnapi blogírás lassan olyan szokásommá válik, mint a rendszeres fogmosás.Kiábrándító lehet, mikor azt írom, hogy nem történik semmi különös. Pedig így van. Tanulok szorgosan, aminek remélem meglesz az eredménye, illetve keresem az álommelómat. A korábban említett szórólapozásról még mindig semmi. Elméletileg a dánok még nem voltak képesek kiszámolni, hogy hány darab szórólapot kellene szétvinni a városban, és ezért nincs előrelépés. Ezen a héten kaptam egyébként hideget, meleget. Az egyik nagyon pozitív tapasztalatom, hogy az egyik cégtől kaptam e-mailt, hogy meghosszabbították a jelentkezési határidőt, de hamarosan hallok róluk. Nos, azzal tökéletesen tisztában vagyok, hogy még az első körös interjúra sem fognak behívni és ez az e-mail inkább csak olyan udvariasságból érkezett, mert ilyen a vállalati kultúra. Viszont jól esik, hogy ember számba vesznek. Ugyanaznap jött a kés is a hátamba. Korábban jelentkeztem egy másik szórólapos céghez is, aminek a honlapján külön kiemelik, hogy mennyire jó, hogy nem kell hozzá dánul beszélni. Írtam egy e-mailt, megkérdeztem, hogy megkapták-e a jelentkezésem és lenne-e lehetőség a városban. Pár percen belül kaptam választ, hogy küldjem el az önéletrajzom. Megcsillant a remény apró szikrája, hogy ilyen gyorsan válaszoltak. Átküldtem a hiper-szuper önéletrajzomat, amivel nem órákat, hanem napokat (!) bíbelődtem. Kaptam rövid időn belül újabb választ, hogy jó. Mivel a dánok annyira nem kedvelik az önéletrajzon a képet, már nem is teszek rá. A következő e-mailben képet kértek és megkérdezték, hogy honnan jövök, igaz ez benne van az önéletrajzomban is. Válaszoltam lelkesen, és küldtem képet is, már minden annyira úgy tűnt, hogy sínen van. Azóta viszont semmi reakció, amit azt hiszem vehetek elutasításnak, hiszen egy bizonyos pontig gördülékenyen ment a levelezés. Ez rá is nyomta a bélyegét a csütörtöki hangulatomra, de azóta már túltettem magam rajta. Igaz azt még azóta sem tudtam eldönteni, hogy az arcommal volt-e problémájuk, a származásommal, vagy a kettővel együtt :)
Holnap új nap jön, új lehetőségek, tovább keresek. Én lázban égek, hogy csinálhassak végre valamit. Misem jelzi jobban, hogy vasárnap reggel lelkesen pattantam ki az ágyból, reggelit csináltam és közben azon gondolkoztam, hogy így hétfő lévén mit is kell csinálnom, mivel kezdjem. Majd mikor befejeztem a reggelizést, valahogy bevillant, hogy még hétvége van :) Legalább nem egy órát nyertem a téli időszámítás miatt, hanem egy teljes napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése