2013. október 20., vasárnap

Folytatás

Alig vártam, hogy végre hétfő reggel legyen és telefonálhassak a munka miatt. Az első próbálkozásom nem jött be, csak a hangposta jelentkezett. Pár perccel később újra próbálkoztam, bingó. A megérzéseim félig bejöttek, valóban azért nem kaptam visszajelzést, mert még egyeztettek a megrendelővel. Egyébként félsikernek könyvelem az interjú eredményét. Úgy döntöttek a beszélgetések után, hogy nem egy jelentkezőt választanak ki, hanem többet és letesztelik, hogy ki mennyire bírja a szórólapozást. A jó hír, hogy a tesztalanyok közt vagyok. A rossz, hogy még vannak versenytársak. Nem tudom mi alapján fognak választani, ha mindenki teljesíti a kihívást. Minden esetre remélem, hogy jó pontnak számít, hogy megkerestem őket amiatt, hogy mire számíthatok.
Ezután nem is csináltam más, két napon keresztül csak a beadandómat írtam. Szerdán a csoporttársaimmal befejeztük, és ezzel el is ment a fél őszi szünet. A csütörtök is hasonló izgalmakkal telt, volt egy AIESEC meetingünk az első projektünkről. Ki kell dolgoznunk egy promóciós stratégiát, és kivitelezni. A cél, hogy közel zéró költségvetésből kihozzunk valami kreatívat és figyelemfelkeltőt. Ezenfelül még vannak különböző projektek erre a félévre, amit csoportokban dolgozunk ki és valósítunk meg. Én a University Relations nevű projekten dolgozok, ami nagyjából annyit ölel fel, hogy az egyetem különböző részlegeivel jobban meg kell ismertetni a szervezetet, hogy rajtunk keresztül még több hallgató menjen gyakorlatra. Egyelőre még nincs csoportvezetőnk, hajlok rá, hogy bevállaljam. Ideje lenne tesztelni, hogy mire vagyok képes ezen a téren, itt a remek lehetőség :)
Pénteken a Harry Potter Fesztiválra néztünk ki. Az egész belváros tele volt varázslótanoncokkal és az utcán harcot vívtak a dementorok ellen. Találkoztunk Hagriddal az utcán, betértünk a Foltozott Üstbe egy vajsörre és egy Bagoly Berti féle mindenízű drazséra. A vajsör csalódás volt, rossz receptet használtak, a drazsé meg mindig meglepetés...Ahhoz képest, hogy a fesztivált a 8-12 éves korosztálynak rendezték, mi is jól elvoltunk délelőtt tizenegytől délután négyig :)
Másnap este  pár magyarral közösen császármorzsáztunk és kártyapartiztunk, jó kis este volt összességében, sokat mókáztunk :) És csak csak a szomszédba kellett átsétálnom!
Az ősz visszavonhatatlanul megérkezett. Egyre hidegebb van, egyre több eső esik, arról nem is beszélve, hogy egyre később világosodik és egyre hamarabb sötétedik. Izgi, hamarosan megtapasztalom, hogy milyen is az az igazi skandináv időjárás, biztosan élvezetes lesz. :D
Varázslók harca a belvárosban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése